Obiady w Szkole Podstawowej im. św. Ignacego Loyoli

Wiemy, że prawidłowo dobrane posiłki spożywane w regularnych porach znacznie wpływają na koncentrację oraz chęć do prowadzenia aktywności fizycznej dzieci. Dla uczniów naszej prywatnej szkoły podstawowej przygotowaliśmy składające się z posiłków bogatych w zdrowe, pożywne potrawy z dobrej jakości składników – warzyw, owoców, kasz i chudego mięsa. Dlatego też wybraliśmy firmę cateringową rodzica jednego dziecka naszej szkoły (z pierwszej klasy). Mamy przekonanie, że mama będzie karmić swoje dziecko dobierając najlepsze składniki. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty obiadów szkolnych i życzymy smacznego!

Poniżej pełna oferta od firmy cateringowej, z którą podpisują Państwo współpracę bez pośredniczenia szkoły.

Obiady zamówione od środy 2 września – zgłoszenia przyjmujemy do wtorku 1 września do godziny 10.00 (pozostałe zamówienia należy zgłaszać z dwudniowym wyprzedzeniem np. dostawa od poniedziałku 7 września – zgłoszenie należy przesłać do piątku 4 września).
 
Zgłoszenia dokonujemy tylko raz na cały rok szkolny 2020/2021 (zasady ewentualnej rezygnacji poniżej)
Obiady będą dostarczane w dni robocze w godzinach ustalonych z Dyrekcją Szkoły (informacja tutaj).
Zapisy na obiady przyjmowane są mailowo na adres – [email protected]
Miesięczna opłata za obiady naliczana jest z góry.

Tutaj dostępne jest menu na cały tydzień - kliknij


CENA ZA JEDEN POSIŁEK:

II DANIE PLUS DODATEK (owoc, kompot, deser itp.)

Klasa I-III – 12 PLN

Klasa IV-VII 13 PLN

Należność za posiłki będzie wyliczana na podstawie ilości obiadów w danym miesiącu. Informacja odnośnie miesięcznej opłaty za żywienie będzie Państwu przekazywana przed rozpoczęciem nowego miesiąca.
Wpłat za zadeklarowane posiłki należy dokonywać w terminie do 28-go każdego poprzedzającego miesiąca (np. za listopad do 28 października) na poniższy rachunek bankowy:

54 1140 2004 0000 3802 7827 8516
SMAK MARTA KNOP
92-010 Łódź, Henrykowska 18/1a

UWAGA! Wpłaty za wrzesień należy dokonać najpóźniej w ciągu dwóch dni od rozpoczęcia współpracy (np. zgłoszenie od 2 września- wpłata najpóźniej 4 września).

OPŁATA ZA CAŁY WRZESIEŃ – 21 dni x stawka.

W przypadku nieterminowego dokonywania wpłat za obiady przewiduje się zablokowanie wydawania obiadów.

Zgłaszanie nieobecności dziecka:

Najpóźniej do godziny 7.00 rano w dniu nieobecności – sms pod numer 692 404 727 z podaniem do kiedy dziecko będzie nieobecne.
Odliczeń za czasową nieobecność dziecka w szkole dokonuje się w następnym miesiącu, wszystkie nieobecności zgłoszone z zachowaniem powyższego terminu będą odliczane od wpłaty za kolejny miesiąc.
Nie będą odliczane nieobecności niezgłoszone lub zgłoszone po terminie.

Rezygnacja:

Rezygnację z korzystania obiadów można składać mailowo na adres   [email protected]

Deklaracja obiadowa:

Deklaracja obiadowa jest do pobrania tutaj - kliknij.

Nasi partnerzy